Pomoc

WYSYŁKA

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy nie powinien przekroczyć 2 – 3 dni roboczych.

Koszt wysłania zamówień do 499 zł17 zł

Koszt wysłania zamówień powyżej 500 zł – darmowy

Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar:

Jeśli po otwarciu paczki, okaże się że zamówiony towar jest uszkodzony (np. częściowo rozbity), nie rozpakowuj go dalej. Zachowaj całe opakowanie – karton oraz pozostałe elementy.

1) W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Pamiętaj, zawsze sprawdzaj w obecności kuriera czy przesyłka i produkt wewnątrz nie są uszkodzone.

2) Jeśli taka czynność nie była możliwa, jak najszybciej skontaktuj się z DPD Polska (22 577 55 55* lub 801 400 373*) w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu.

3) Protokół szkody, którego kopię otrzymasz od kuriera prześlij do nas drogą mailową (info@revolte.pl).W temacie wiadomości podaj nr zamówienia, a w treści opisz, co dokładnie zostało uszkodzone. W miarę możliwości, załącz zdjęcia – ułatwi nam to proces reklamacji,

4) po spełnieniu pkt. 1, 2 oraz 3 realizujemy reklamację, dosyłamy uszkodzony towar,

5) koszty związanie z realizowaniem reklamacji (dosłania uszkodzonego produktu), a także zgłoszenie reklamacji są po stronie sklepu www.revolte.pl

SPOSÓB PAKOWANIA

Zabezpieczenie zewnętrzne:

Każda nasza przesyłka oklejona zostaje znakami ostrzegawczymi: – (uwaga szkło) – informującymi o zawartości i wzmagająca ostrożność kuriera przy transporcie.

Opakowania, w których przesyłamy nasze produkty wykonane są z wytrzymałego kartonu fasonowego, który w 70% pochodzi z makulatury. Ich głównym zadaniem jest chronienie produktu przed naciskiem bądź uderzeniem.

Zabezpieczenia wewnętrzne:

Aby ochronić produkty, które do Ciebie wysyłamy, stosujemy:

folię bąbelkową, którą kilkukrotnie owijamy każdy półmisek,

– stretch – popularną, bardzo elastyczną folię, która stanowi jeden z najistotniejszych produktów stosowanych do zabezpieczenia. Uniemożliwia ona przemieszczanie się produktów w opakowaniu podczas transportu. Połączone nią produkty stają się znacznie wytrzymalsze.

  papierowy wypełniacz, który stanowi nieodzowny dodatek do każdej przesyłki. Jego zadaniem jest uniemożliwienie przemieszczania się opakowania wewnątrz kartonu. Układamy produkt w kartonie w taki sposób, aby w przypadku zgniecenia rogu czy krawędzi kartonu nie został narażony na uszkodzenie, a ewentualne uderzenie podczas transportu zatrzymało się na kartonie, opakowaniu lub wypełniaczu.

GWARANCJA DOSTAWY

Na pewno obawiasz się, że produkt tak kruchy jak porcelana może dotrzeć do Ciebie uszkodzony. Rozumiemy Twoje obawy, dlatego gwarantujemy:
1) zabezpieczenie przesyłek. Szczegółowy jego opis znajdziesz powyżej.

2) pokrycie kosztów dosłania nowego produktu w przypadku uszkodzenia przesyłki,
3) ubezpieczenie na pełną wartość zamówienia,

4) terminową dostawę – do 24-36h (w dni robocze),

5) fachową pomoc ze strony naszych doradców handlowych w całym procesie transakcyjnym.

PŁATNOŚCI

Płatności realizowane są przez serwis Przelewy24.pl. Wszystkie odbywają się za pomocą bezpiecznego połączenia SSL.

PRODUKT

Nasze półmiski są ręcznie wytwarzane, dlatego poszczególne elementy mogą różnić się między sobą. Drobne różnice nie są przedmiotem niedoskonałości, ale dowodem ręcznej produkcji.

Myj je ręcznie ciepłą wodą z płynem lub przecieraj wilgotną ściereczką. Nie wkładaj do zmywarki.

ZWROTY I WYMIANY

Masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru, ale tylko w przypadku kiedy towar zwrócony zostanie w takim samym stanie w jakim został wysłany.  Towar należy odesłać na własny koszt w przeciągu 14 dni roboczych od daty doręczenia. Do zwracanego towaru należy załączyć wszelką niezbędną dokumentację
(pobierz formularz odstąpienia od umowy). Sklep nie przyjmuje towarów odsyłanych jako listy za pobraniem. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów opisane są w regulaminie.